Onze Corona Huisregels
Vanwege de strenge maatregelen rondom Corona en omdat wij gewoon willen dat jullie en wij gezond blijven, hebben wij onze huisregels aangepast.
- Kom alleen op afspraak of met een reservering;
- Kom niet eerder dan de afgesproken starttijd naar de accommodatie en wacht met 1,5 meter afstand van anderen totdat je wordt ontvangen door een van onze teamleden;
- Kom alleen of kom met personen uit jouw huishouden;
- Draag bij binnenkomst en verlaten van de club een mondkapje (in de sportzalen draag je GEEN mondkapje);
- Ga voorafgaand aan het bezoek thuis naar het toilet;
- Kom omgekleed naar de club. De kleedkamers zijn gesloten. Schoenwissel is wel mogelijk;
- Bij binnenkomst ben je verplicht je handen te desinfecteren;
- Schud geen handen;
- Gebruik van een eigen badlaken en gevulde bidon is verplicht;
- Reinig en desinfecteer het gebruikte materiaal na iedere oefening;
- Volg altijd de aanwijzingen van het personeel op;
- Houd 1,5 meter afstand;
- Betaal per pin of contactloos (met pinpas of mobiel);
- Verlaat direct na het sporten de accommodatie;
- Blijf thuis als je één van de volgende klachten hebt: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (vanaf 38 graden);
- Blijf thuis als iemand in jouw huis koorts heeft (vanaf 38 graden) en/of benauwdheidsklachten.
- Meld je aan via de Sportivity app;
- Geen reservering en/of geen handdoek betekent geen deelname;
- Kom bij voorkeur op de fiets en parkeer de fietsen in het fietsenrek.
Onze Algemene Huisregels:
- Het is verplicht in de sportruimten niet buiten gedragen schone sportschoenen te dragen (geen afgevende zolen a.u.b.). Wij verzoeken u dan ook vriendelijk uw schoenen binnen Nippon the Healthclub te verwisselen. Het is niet toegestaan jassen en tassen mee te nemen in de sportruimten;
- Dranken (uitsluitend water in de sportruimten toegestaan!) mogen alleen in een afgesloten fles/bidon meegenomen worden in de sportruimten;
- Uit hygiënisch oogpunt is het gebruik van een handdoek tijdens het sporten en saunabezoek verplicht;
- Aanstootgevende kleding is verboden in de sportruimten. In de vrije fitnessruimte is kleding wat de romp niet bedekt niet toegestaan;
- De sportruimten dienen betreed te worden met een schoon en fris lichaam. Nare lichaamsgeuren zullen het plezier van uw medesporter aantasten en treft daarmee het plezier voor de gebruikmaking van de clubfaciliteiten;
- Na het gebruik van apparatuur, dient de apparatuur schoongemaakt te worden en weer netjes te worden opgeborgen;
- Na gebruik van hulpmaterialen, dienen deze naar behoren te worden opgeborgen;
- Het is verboden te telefoneren in de sportruimten;
- Het is verboden om eigendommen van de club te bedienen;
- Het is verboden zonder toestemming foto’s van uzelf of anderen te nemen binnen Nippon the Healthclub;
- Het is verboden gebruik te maken van prestatie verhogende middelen (conform het Nationaal Dopingreglement) gedurende uw lidmaatschap bij Nippon the Healthclub;
- Indien u gebruik maakt van onze zonnebanken, dient u bekend te zien met de regels van het verantwoord bruinen en de Europese normen daaromtrent;
- Indien u gebruik maakt van de sauna dient u bekend te zijn met het Saunareglement;
- Mobiele telefoons en camera’s zijn niet toegestaan in de sauna’s;
- Het nuttigen van consumptie(s) is niet toegestaan in de sauna's;
- In de horeca- en rustruimten is het dragen van een badjas verplicht;
- Het gebruik van slippers en handdoek is verplicht in de saunaruimten;
- Het vullen van bidons dient op de daartoe aangewezen ruimte in de kleedruimten te geschieden. Gedurende Corona is vullen van bidons in de accommodatie niet toegestaan;
- Nippon the Healthclub sluit de verantwoordelijkheid voor verloren voorwerpen uit;
- Tijdens de les is het de bedoeling dat de instructies van de instructeur worden gevolgd. Is er sprake van een blessure en daardoor een bepaalde bewegingsbeperking, bespreek dit dan voor de les met de instructeur;
- U dient voor vertrek uw openstaande horecarekening te voldoen aan de receptie;
- Sportbezoeken die u heeft betaald maar niet heeft genuttigd, dient u binnen 1 maand daarop in te halen, dit geldt ook voor Personal Training. Uw sporttegoeden blijven 1 maand na de maandperiode staan en vervallen daarna automatisch;
- U dient Nippon the Healthclub te betreden door middel van uw persoonlijke lidmaatschapspas. Personal Training is slechts beschikbaar voor leden van Nippon;
- Verzoek tot wijziging van uw abonnement dient u 15 dagen voor aanvang van uw nieuwe betalingstermijn schriftelijk of elektronisch in te dienen.
- Veranderingen omtrent uw adres- en/of persoonsgegevens dient u schriftelijk door te geven aan de administratie van Nippon the Healthclub;
- De persoonlijke gegevens van de leden zijn strikt vertrouwelijk en worden enkel en uitsluitend voor administratieve doeleinden van Nippon the Healthclub gebruikt. Deze gegevens worden nooit voor commerciële doeleinden aan derden ter beschikking gesteld;
- Respect voor onze leden is de normaalste zaak. Wij vragen u om respect te hebben voor uw medeclubleden, het personeel en de accommodatie;
- Alle hierboven opgesomde regels vullen de bepalingen van de Algemene Leveringsvoorwaarden aan;